Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Δυναμική ανάπτυξη, επέκταση σε νέες αγορές και καθιέρωση στη συνείδηση των καταναλωτών ως ο Νο1 προορισμός για τεχνολογικές λύσεις, χαρακτηρίζουν
τη μέχρι σήμερα πορεία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, η οποία από ένα κατάστημα το 1980, εξελίχθηκε σε ελληνικό πολυεθνικό Δίκτυο Καταστημάτων Τηλεπικοινωνιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών 30 χρόνια μετά. Σήμερα, το brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και πιο καθιερωμένα εμπορικά σήματα στην Ελλάδα
με περισσότερα από 430 καταστήματα, αλλά και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με δυναμική παρουσία στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

Η εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την COSMOTE ήταν η αρχή μιας νέας ανοδικής πορείας για το Δίκτυο, το οποίο προσφέρει υπηρεσίες και προγράμματα COSMOTE και ΟΤΕ σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και Internet, τη μεγαλύτερη γκάμα συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ διαθέτει από τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στις κατηγορίες των ψηφιακών προϊόντων, gaming και αναλώσιμων.

Το 2009 οι επισκέπτες των καταστημάτων του Δικτύου ανήλθαν σε 16.700.000, αυξημένοι κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτέλεσμα που επετεύχθη σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για το σύνολο της αγοράς. Η αύξηση της επισκεψιμότητας συνδυάστηκε με ενίσχυση των πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που διατίθενται στα καταστήματα.

Μέσα από την πολύχρονη πορεία και τη συνέπεια με την οποία απευθύνεται στον πελάτη, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει κερδίσει την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη του.
Με αισθητικά αναβαθμισμένα καταστήματα, με φρέσκια επικοινωνία και με σταθερό επίκεντρο την «εμπειρία» που αποκομίζει ο πελάτης με κάθε επίσκεψη σε
ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, η εταιρεία συνεχίζει να υπηρετεί το όραμά της για παροχή τεχνολογικών λύσεων, προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν
πλήρως τις ανάγκες του καταναλωτή. Στόχος, είναι να παραμείνει η ΓΕΡΜΑΝΟΣ το Νο1 δίκτυο λιανικής τηλεπικοινωνιών και ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα, προσθέτοντας επιπλέον αξία στη μάρκα, μέσω:

  • Του εκτεταμένου και σύγχρονου δικτύου καταστημάτων
  • Της πλήρους γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών
  • Της ολοκληρωμένης,  φιλικής εξυπηρέτησης από καλά εκπαιδευμένο προσωπικό
  • Της τεχνογνωσίας, εμπειρίας και εξειδίκευσης των ανθρώπων της
  • Της επικοινωνιακής της στρατηγικής και της στρατηγικής marketing που αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα του δικτύου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
    του όπως η καινοτομία, η ηγετικότητα, το σύγχρονο και μοντέρνο προφίλ.

Ένα δυνατό μείγμα ανθρώπων, ιδεών, προτάσεων και λύσεων. Αυτό είναι το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας του.